Стенди для проточки гальмівних дисків (SPIN Італія)



Стенд для проточки гальмівних дисків на автомобілях SPIN - високотехнологічні, надійні і перевірені в реальній практиці. Проточка гальмівних дисків здійснюється безпосередньо на автомобілях, без розбирання.
Проточка виробляється без зняття гальмівних дисків швидко і ефективно:
витрачається всього 5-7 хв. на диск.
Практика виробника показує, що окрім досягнення відмінних геометричних точнних параметрів диска (що закладене самою технологією проточки по місцю установки), досягаються високі показники по чистоті різання - аж до 1 мкм RA, що вище, ніж в нового диска.
Стандартна Комплектація:
Токарний верстат 220в.
Універсальні направляючі з нарізом (комплект)
Універсальні направляючі без нарізу (комплект)
Два різці.
Набор адаптерів.
Тех:Характеристики:
Макс. Товщина диска 39мм
Макс. Глибина нарізки 0,8мм
Регульована висота до 1200мм
Швидкість нарізки 8,5 мм/хв
Звороти 100об./хв

Комплектація:

 Виберіть для детального перегляду.



Стенд для проточки гальмівних дисків на автомобілях SPIN

Значне поліпшення гальмівних характеристик і стабільність отримуваних результатів при вживанні даної технології дозволило автовиробникам рекомендувати використання стендів SPIN як стандартну регламентну послугу в автосервісі.
* Стенди SPIN офіційно рекомендовані:
MERCEDES-BENZ, SEAT, VOLVO, MITSUBISHI, TOYOTA, LEXUS, HONDA, NISSAN, MAZDA, DAIHATSU, DAEWOO, SUBARU, ROVER, PEUGEOT, CITROEN, RENAULT, ISUZU, KIA, HYUNDAI, FIAT, LANCIA.ALFA ROMEO.
* Стенди SPIN вже багато років застосовують СТО офіційних ділерів MERCEDES-BENZ, TOYOTA, NISSAN, MITSUBISHI, MAZDA-SUZUKI, VW, AUDI, SUBARU і інші фірмові СТО.
* Стенд для проточки дисків SPIN включає два основні компоненти:
- блок приводу обертання гальмівного диска
- блок високоточної токарної обробки з електроприводом подачі різця.
* Блок обробки встановлюється на супорті автомобіля і кріпиться за допомогою нової ексклюзивної запатентованої системи швидких кріплень
* Система гранично проста у вживанні і не вимагає додаткових прокладок, регулювальних пластин, а завдяки ковзаючому елементу дозволяє забезпечити відмінну центрівку різців відносно диска і, найголовніше, значно прискорює установку блоку на супорт.
- проточка дисків виробляється при 100 об/хв одночасно з двох сторін з подачею 8,5 мм/хв і контролюється автоматично.
- прецизійна обробка забезпечує високу якість:
мінімальні відхилення геометрії - до 20 мкм і жорсткість поверхні - до 1 мкм
- максимальна товщина проточуваних дисків - 39 мм
- потужний привід обертання 44,8 - 67,2 Nm забезпечує проточку дисків в джипів і венів з максимальною глибиною різання до 0,8 мм за прохід.
* Всі аксесуари стенду зручно зберігаються у вбудованому інструментальному ящику
* Високоякісна проточка знімає всі проблеми в гальмівній парі диск-колодки, усуває вібрації на рульовому колесі і неприємний писк, - із заміною гальмівних колодок прироблення практично не потрібний
* ефективність гальм після проточки дуже висока. Різницю в гальмуванні клієнт визначає відразу і розлучається з грошима за цю операцію легко і із задоволенням.
Прогресивна технологія проточки дисків стала стандартом у всьому світі і застосовується не лише при заміні гальмівних колодок, але і при тюнингу автомобілів.