Сервісний Центр нашої компанії завжди готовий надати кваліфіковану допомогу і вирішити будь-які технічні проблеми з Вашим обладнанням. Режим роботи сервісного центру дозволяє не залишати Вас без уваги ні на хвилину.

  • У буденні дні з 9 до 18 годин

Для виклику фахівця Ви можете:

  • зв'язатися і відправити заявку по телефону (032) 240-82-09
  • зв'язатися по мобільному телефону 0 67 674 66 09
  • відправити заявку з сайту

Сервісний Центр нашої компанії виконує всі види сервісного обслуговування, а саме:

  • монтажні і шефмонтажі роботи;
  • пуско-налагоджувальні роботи;
  • гарантійний і післягарантійний ремонт;
  • планове, технічне обслуговування;
Сервісний Центр може виконувати всі види сервісного обслуговування на аналогічному обладнанні, що поставляється іншими компаніями.

При покупці складного і дорогого обладнання, ми рекомендуємо доручити роботи по сервісному обслуговуванню і ремонту Вашого обладнання Сервісному Центру. У нас працюють висококласні фахівці з великим досвідом роботи. Наш Сервісний Центр має необхідні запасні частини, спеціальне обладнання і інструмент. Роботи по сервісному обслуговуванню і ремонту виконуються, досьвідченими фахівцями, як на виїзді, так і в умовах стаціонарної майстерні Сервісного Центру.

Наш Сервісний Центр оснащений складом запчастин, що забезпечує йому безперебійну, оперативну реакцію на будь-який виклик, а Вам - упевненість в тому, що Ваша СТО не простоюватиме в очікуванні майстрів в разі виникнення проблеми. Наша компанія має центри обслуговування обладнання в наступних містах:

Київ, Одеса, Львів, Рівно, Дніпропетровськ, Донецьк, Луганськ, Харків.

Пуско-налагоджувальні роботи:

Комплекс робіт, що передбачається. В процесі робіт проводиться перевірка комплектації, технічного стану і працездатності обладнання, вивчаються поточні умови експлуатації і видаються відповідні рекомендації.

Гарантійний ремонт:

Усунення несправностей, що виникли в результаті виробничого дефекту і заміна вузлів або агрегатів, що вийшли з ладу в гарантійний період часу (визначений, залежно від конкретного обладнання).

Планове, технічне обслуговування:

Комплекс робіт, що передбачає, промивально-очисні, кріпильні, контрольно-регулювальні роботи, а також перевірку технічного стану приладів, вузлів і агрегатів; мастило, доливку і зміну експлуатаційних рідин в об'ємі встановленого регламенту. При технічному обслуговуванні усуваються виявлені несправності, якщо об'єм цих робіт не перевищує встановлений для поточного ремонту.

Індивідуальне доведення обладнання:

Комплекс робіт, пов'язаний з індивідуальним доведенням конкретного обладнання (після закінчення гарантійного терміну), сприяючий збільшенню терміну служби обладнання і зручності експлуатації в поточних умовах (додаткова антикорозійна обробка, установка блоків захисту і управління, і т. д.).

Планово - попереджувальний ремонт:

Комплекс робіт пов'язаний з усуненням дрібних несправностей, а також примусова заміна окремих приладів і агрегатів для забезпечення особливої надійності роботи обладнання в цілях попередження прискореного зношування і попередження несправностей.

Поточний (післягарантійний) ремонт:

Комплекс робіт пов'язаний з усуненням несправностей агрегатів і вузлів обладнання за допомогою розбірно-складальних або ремонтно-відновних робіт в заздалегідь запланований день.

Навчання персоналу:

Теоретичне і практичне навчання операторів (механіків) роботі з обладнанням, а також теоретична і практична підготовка фахівців з сервісного обслуговування обладнання в об'ємі необхідному для забезпечення безвідмовної роботи обладнання.

Консультації:

Пояснення і інформація, сприяючі правильній і ефективній експлуатації обладнання, допомога і рекомендації по підбору обладднання, запасних частин і аксесуарів.